Ett litet hjärta

Ibland längtar jag så mycket efter en liten Minnah att jag nästan spricker. Och ibland får jag panik bara av tanken att ha en liten en. Är det normalt? Kommer en av känslovågorna att ta överhanden till slut?

Idag berättade Jenny att Minnah far fram i sin lära gå stol i vardagsrummet med väldig fart. Men vad hindrar henne från att ta sig in i de andra rummen frågade jag. Trösklarna svarade Jenny. När hon kommer till en tröskel tar det stopp. Jag dog av skratt när jag hörde det. Det måste ju se för himla kul ut:)




Kommentarer
Postat av: Carin

Sötnosar!! Vill också träffa Minnah!! :) Kramar

2011-11-07 @ 20:07:00
Postat av: Lotta

En så underbart söt unge,kan se framför mig hur hon kutar runt i sin gåstol.

2011-11-09 @ 21:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0