If you're flawless, then you'll win my love.

Jag har så många anledningar att längta efter mitt nya liv som stundar och idag har jag väl längtat lite extra mycket. När något känns tungt och jobbigt är det skönt att ha så mycket att se framemot. Så mycket nytt. Nya upplevelser som tvingar en att bryta invanda mönster, vanor och rutiner. Ibland måste man bli tvingad för att saker och ting ska hända. Det händer inte av sig själv.
Idag har jag haft en riktigt dålig dag. Kanske eller förmodligen är jag extra känslig pga. mina gravidhormoner. Men det spelar ingen roll. Det som gör mig ledsen och upprörd är när jag får anledning att tvivla på delar av min omgivning. Men jag antar att mänskligheten fungerar så. Den kan vara full av missunnsamhet, illvilja och avundsjuka. Det äcklar mig. Riktigt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0