Och i vårt land så får man inte vara förmer. Det här är Sverige, snälla gråt när ingen ser.

En dålig start på helgen fick en desto bättre vändning på lördagkvällen.
Jag som har känt mig så stark de senaste veckorna, både psykiskt och fysiskt, landade med en rejäl
smäll. Helt oförberett. Helt oväntat.
 
De som inte har några vänliga ord att säga till mig just nu. De som endast verkar som energitjuvar.
Jag ber er, håll er borta. Det är en känslig period att vara höggravid. Man är i ett utsatt och ganska så känsligt läge. Jag behöver inga negativa tankar just nu. Jag undviker all negativ energi så gott jag kan.
 
Nåväl. Min räddning i lördags var när Kent brände av sitt sista nummer. Det går inte att beskriva hur viktig den låten är för mig. Allt föll på plats och det var en fin och ljummen kväll i Pildammsparken i Malmö som inte kunde slutat på ett bättre sätt. Och resten av helgen blev inte så tokig ändå.
 
:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0