Sista ultraljudet

Idag är jag världens lyckligaste!
Vi har varit på ultraljud  i eftermiddags och fått heja på Lillfisen en sista gång via skärmen..
Nästa gång vi ses blir det live och jag längtar och är nervös på en och samma gång. Allting ser jättebra ut. Vi har en liten kille som följer medelsnittet så det ser ut att bli en 3,5 kilos bebis. Puh säger jag och vågar andas ut lite..
Han ligger även fixerad med huvudet neråt så skulle ju kunna ploppa ut tidigare om han så vill. Är han lik sin mamma lär han inte vilja ligga därinne och dega alltför länge. Är han lik sin pappa har han förmodligen ingen brådska. Då ser vi honom kanske till jul om vi har tur;) Skämt åsido. Vi får väl se när han tittar ut..
 
Världens sötaste lille bebis är det iallafall och grymt snygg profil redan nu, med Mickes raka näsa (han ser ut att slippa min grisnäsa thank god!) och mina plutvänliga läppar. Bra mix där vill vi tro!
 
Äh det är så spännande nu! Längtar!:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0