Herr Morot and friends

Ännu en bra helg som gärna hade fått vara en eller två dagar till. Fick shoppat lite igår. Har äntligen hittat ett par sandaler som jag tycker är asgrymma och som är utrustade med dragkedja baktill (vilket börjar bli ett måste då jag ser mindre och mindre av mina fötter nuförtiden..) Påminner kanske något om ett ruggigt skatbo men jag älskar ju fjädrar och tofsar och remmar och tycker att more is more just när det kommer till sandaler. En sandal är mer än bara en sko, det är en kreation!

Kvällen som följde gick i lugnets tecken. Är inne på säsong 4 nu av Prison Break så det var avsnitt varvat med surfande efter en snygg mobilväska. Har äntligen fått hem min nya iPhone och har fått för mig att jag vill förvara den vackert. Synd bara att alla snygga mobilfodral är så attans dyra. Jag är ju hyfsat snål när det kommer till såna prylar..

Och gissa vart vi varit idag? Skulle egentligen bara ha en ny toasits men det blir ju alltid något mer och just nu är det allt annat än enkelt att passera barnavdelningen utan att komma hem med något...;) Älskar Ikeas barnavdelning. Så mycket färg och inspiration. De är inne i ett bra flow just nu. Och så kollade vi in spjälsängen och skötbordet igen. Är ju alldeles för tidigt att köpa än men det är kul att bara gå dit och känna och drömma och inreda så smått rent mentalt..Vår lille kille gör ju sig alltmer påmind för varje dag som går nu. Det blir mer och mer verkligt, och jag vet nästan exakt vilka tidpunkter på dagen och kvällen som jag kan vänta mig en liten knuff från honom nu. Vi börjar lära känna varandra ♥

Och söndagseftermiddagen avslutades med födelsedagsfirande och grillbuffé på Tegel i Rydebäck. Så himla GOTT och Per var nöjd med sina presenter:) Efter middagen tog vi en promenad vid stranden. Så vackert därute! Kommer att bli ett och annat strandbesök där om sommaren vill komma nån gång. Vattnet är helt fantastiskt och rent och den nya bryggan bara måste invigas. Fast det blir nog inget störtdyk. Inte i år iallafall..:)

Bra helg som sagt. Nu blir det BB-final och sen sova och sen är jag redo för en ny vecka!


Mina nya älsklingar


Herr Morot etc.



La plage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0