Fest, förlossning och sommarens första strandbesök

I natt drömde om jag om min förlossning. Och oj vilken drömförlossning på några vis. Vattnet gick tre månader för tidigt. Vi åkte in, och Lillfisen var ute på en timme. Jag hann knappt reagera, än mindre känna någon smärta.  Han föddes tre månader för tidigt och vägde 3,4 kg. Jag var lättad att han kom så tidigt för hur stor hade han annars varit när det väl skulle vara dags??
Och han var så söt!!!!!! Jättefin ♥ Undrar om han kommer att se ut så som jag minns honom från drömmen..
Direkt togs han från oss för att fotograferas och läggas upp på webbisar (!) Vi fick inte en chans att hålla honom och när sköterskan, innan hon rusade iväg med honom, frågade vad de skulle skriva för namn så var vi iallafall båda överens om Love.
Det var en så himla bra dröm ändå, fastän den var konstig.
Och igår var vi såhär glada när vi drog iväg på After-wedding-party. Jag som såklart höll mig till mina fruktdrinkar hela natten lång var lika glad när jag vaknade imorse. Kan inte säga detsamma om Micke men jag fick iallafall med honom till stranden. En brassestol, senaste numret av Mama och en slushice med colasmak. Det behövs inte mycket mer för att förgylla en redan strålande söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0