Vecka 21

I vecka 21 + 1 dag mår jag bra. Bättre än på länge. Jag kan äta i princip vad jag vill. Tröttheten är inte lika påtaglig. Jag orkar göra saker efter jobb! Och mitt hår har fått en helt annan lyster och mjukhet. Jag älskar mitt hår just nu och min hy börjar så sakta repa sig och bli fri från finnar och kvisslor igen. Halleluja..
Nu går jag bara och väntar på att vår Baby Love ska börja sparka lite också så vi får lära känna honom lite bättre. Idag har vi köpt två fina farfarströjor till honom, en vit och en ljusgrå. The boy will be dressed, det är ett som är säkert:)
Fastnar ju inte nåt vidare på bild för tillfället så bjuder på en favorit från förra sommaren. En fin sommarkväll var det, Tivoli i Köpenhamn och i väntan på Roxette.

Kommentarer
Postat av: lisa

snaaaart känner både du o micke mag-discot! kika på min blogg så ser du hur min vardag ser ut numera... ;)

2012-05-17 @ 19:06:05
URL: http://lillymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0