Långt hår och kalla fötter

Det är en vecka kvar av februari nu och det är kallt, regnigt och snöigt. Precis som det ska vara men jag orkar inte mer! Precis som alla andra känner jag mig sjukt svältfödd på sol, plusgrader och vår. Längtar ihjäl mig efter det.

Annars rullar det på fort nu. Det är härligt att vara mammaledig. Jag njuter faktiskt varje sekund. Sedan tror jag på förändring. Spännande saker är i rullning just nu. Sånt som jag hoppas få ta del av så småningom. Det känns som att 2013 har mycket nytt att komma med. Vi får hoppas att det blir så.

Och så var det det här med mitt hår. Jag pratar om det hela tiden men det kan inte hjälpas för jag e så nöjd! Det har blivit så tjockt och långt sedan jag blev gravid. Jag fattar ingenting. Man hör om mammor som tappar en massa hår när allt är över och jag har fruktat det värsta då mitt hår knappt velat växa de senaste åren. Fick ju t.o.m. ha extensions till bröllopet för 1,5 år sedan. Det hade jag inte behövt ha om jag skulle stå brud i år. Jag är så glad för det. Nästan så att jag drar mig för att göra det ljusare till våren för är rädd för onödigt slitage men vi får se. Vill ju bli blond igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0