Ni är bäst!

Hej alla ni underbara mammor!!
 
Jag bara måste skriva några rader till er som varit inne på min blogg och läst mitt inlägg i helgen om kärleken till Love. Och ni är ganska många. Aldrig har jag fått så mycket respons på en text någonsin. Aldrig har jag fått så mycket kärlek av er som läser. Ni är många som hört av er till mig och jag blir så rörd. När ni berättar att ni gråter hejdlöst av det jag skriver. När ni berättar att ni känner igen er så mycket men aldrig själv lyckats sätta ord på det. När ni berättar att ni går in och läser texten om och om igen. När det jag skriver öppnar upp för diskussion. När ni vill låna mina ord och meningar för att det är så klockrent. Så fantastiskt.
 
Då gråter jag också.
 
Förstå hur rörd jag blir. Och jag vill att ni ska veta att det är för er jag skriver. Enbart.
 
Ibland är jag livrädd för att lägga ut mina texter här. Det är alltid en chansning man tar. Kommer någon att förstå? Extra känsligt är det när det handlar om något så stort och personligt som kärleken till sitt barn. Att då igenkänningsfaktorn är så hög och att mina ord väcker känslor som får er till tårar. Då är det värt allt.
 
Så tack till alla er fantastiska mammor därute! Ni är så många och så härliga och så grymma. Jag känner att den här gången räcker orden faktiskt inte till ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0