10 saker

10 saker att oroa sig för innan Love (utan inbördes ordning)
 
1. Bristningar på magen
2. Hängtuttar
3. Förlossningskomplikationer
4. Min viktuppgång
5. Vad andra tycker om min viktuppgång
6. Mitt utseende
7. Vad andra tycker om mitt utseende
8. Sjukdom och ohälsa
9. Jobb och karriär
10. Att inte kunna leva upp till andras förväntningar
 
 
10 saker att oroa sig för efter Love (utan inbördes ordning)
 
1. Att något ont ska drabba Love
2. Att något ont ska drabba mig och/eller Micke
3. Att misslyckas i mammarollen
4. Att min kärlek inte är tillräcklig
5. Min oförmögenhet att skydda Love från allt ont
6. Min vikt
7. Mitt utseende
8. Sjukdom och ohälsa
9. Mobbning
10. Att inte kunna leva upp till Loves förväntningar
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0