Chokladfrossa

Så sjukt dålig karaktär jag har. Jag skäms lite.. Vet inte om ni minns den söta Hello Kitty chokladkalendern som jag fick av min mamma när jag var sjuk? Hur länge lyckades jag hålla mig från att INTE öppna den tror ni..Mmm just det, knappt två veckor. Mycket dåligt gjort. Och inte räcker det med chokladkalendern..Var i affären efter jobb och skulle köpa hem ny frukt och något att laga till mig och Blunder ikväll. INGET ANNAT.. Varför kommer jag då hem med Marabous nya lansering "Vinter"? Jag faller så lätt när jag står där...alltför lätt:) Har ni provat "Vinter"? Jag tyckte den var ok för att vara julchoklad, bättre än förra årets fiasko iallafall. I år smakar nya marabou lite mer choklad och lite mindre pepparkaka.. Men det är egentligen ingen bra kombination...choklad och pepparkaka, inte alls. Ungefär lika dåligt som när man blandar glass med pepparkaka, som med GBs Sandwich med pepparkakssmak. VARFÖR?? Jag föredrar iallafall det gamla goda originalet i bägge fall, men vad vet en gammal konservativ nucka som jag?:)

SVAG FÖR CHOKLAD


Bevisföremål 1                                                   Bevisföremål 2

Kommentarer
Postat av: Ace

App app app, inte tala skit om Sandwich Pepparkaka - den är ju helt fantastisk!!!!!

2009-11-05 @ 07:07:38
Postat av: Lucy

Sv till Ace: Hmm, njäe ...Smaken e som baken:)



Lucy

2009-11-05 @ 09:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0