Dagens osexigaste inlägg

Här sitter jag, en tisdagskväll och drömmer om tända ljus och mys under filten men tråkBlunder envisas med att sortera papper och sätta i pärmar. Han är jätteduktig, verkligen...och har ett ordningssinne som en sån som jag bara drömmer om, mardrömmar då alltså..:) Nä, skämt åsido. Vi kompletterar varandra jättebra faktiskt. Blunder med sin ordning och jag med mitt (organiserade) kaos. Visst blir vi GALNA på varandra ibland...som nu till exempel när jag nästan döör av tristess. Papper, papper, papper överallt..det enda jag ser hela dagarna på jobb. Vill inte ha det på hemmaplan också, uh! Vill ha Blunders uppmärksamhet NU!:)


Blunder ♥ paperwork = sant

Kommentarer
Postat av: SANNA SANNA SANNA

SV: Hahaha jag vet! ;)

Allt bra med dej eller? :)



KRAM

2009-11-03 @ 23:07:52
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0