Jag ger efter

Har just sett "New Moon". Kan inte sova..trots att det är tidig tisdagsmorgon, och jag borde verkligen sova om jag ska orka upp till jobb. Men det går inte. Jag är ännu mer involverad nu än när jag lämnade biosalongen efter "Twilight", vilket kanske inte är så konstigt..dessa filmer trollbinder ju en till tusen! Jag erkänner min svaghet, och ger efter. Vet att jag har sagt att jag inte ska läsa böckerna men.. Jag kan inte vänta på att en tredje film ska spelas in, jag kommer att läsa den tredje boken med start imorgon..så fort jag kommer hem efter jobb. Kalla mig fjortis eller vad du vill, men jag måste veta hur det går för Bella och Edward ♥
Fan, jag är verkligen fast.


Forbidden to Remember - Terrified to Forget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0