Skönhet kommer inifrån, och det är inte inifrån den lokalen!!!

Nu när jag börjat följa Ullared på Kanal 5 är det som att Tiffany Persson från Hipp Hipp fått nytt liv igen, i en verklig person dessutom. Jag talar förstås om Ros-Marie som tokshoppar för 50 000 kr när hon campar i Ullared med sin familj. Och tack vare Ros-Marie så har jag börjat gräva i YouTubes arkiv efter Tiffany Persson-sketcher. Bara att inse, hur underhållande Ros-Marie än är med sin shopping så finns det inget som slår originalet och Tiffany är en så sjukt härlig karaktär..och helt hittepå dessutom vilket gör att det känns mindre tragiskt att skratta ÅT henne än Ros-Marie;) Min absoluta favorit är när Tiffany ska gå med i Viktväktarna..hittade denna skatt också, så det är bara att se och njuta:)


Kommentarer
Postat av: Dancing Queen

Hon e min idol!

2009-11-15 @ 17:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0