Life in plastic, it's fantastic!

Här har vi en tragisk historia, tragisk..men lärorik. Jennifer Grey som var allas vår Baby i Dirty Dancing, tokförstörde sin karriär när hon valde att operera näsan några år efter succén med DD. Jag kommer ihåg hur jag och Fröken C satt bänkade framför tv:n för några år sedan för att se en film (daterad 2000-2001) där just Jennifer Grey hade en av huvudrollerna. Vi var båda sjukt spända på att få se något så nytt med Grey, som verkligen inte gjort mycket väsen av sig sedan tiden kring Dirty Dancing. Först när filmen,vars namn jag inte kommer ihåg, (visade ju sig vara en riktig b-film) drog igång trodde vi att vi läst fel, eller fått fel för oss. Stjärnans namn hade ju susat förbi i förtexterna, MEN VAR HÖLL JENNIFER GREY HUS?? Det gick nog en halvtimme (ungefär så länge vi stod ut med denna kalkonrulle) innan vi kunde ana oss till vilken roll som spelades av Grey.

Det är alltid lätt att vara efterklok. Idag ångrar Jennifer sina näsoperationer som hon själv menar spolierade hennes karriär som skådespelerska. Kanske något att reflektera kring för alla Kissie-anhängare därute, och framförallt Kissie själv som roar sig med diverse ingrepp som gör att hon allt mindre förknippas med Alexandra Nilsson, och mer påminner om en plastfigur som Barbie.

Visst, hon känner sig säkert jättecool och superhet nu när hon är mitt uppe i sina 15 minutes of fame. Jag undrar bara, vad ska Kissie göra när alla fansen överger henne för någon ny och fräschare bloggdrottning? Vem är hon då? Och vad finns det kvar förutom resterna av x antal läppförstoringar, sönderblekt fejkhår och söndersolad hud? Då är det kanske försent att komma krypande tillbaka till Alexandra.
Som sagt, se bara hur det gick för Jennifer Grey..


Jennifer who..?

 


Kommentarer
Postat av: 'B'

De visste jag faktiskt inte, att hon har opererat snoken. Hoppas Kissie också kör på massa operationer så papegoj-näbben trillar av på henne, skulle vara rätt åt henne. Finns ingen mer vedervärdig människa!

2009-10-15 @ 14:08:21
URL: http://oxazepam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0