I Am Because We Are

Ikväll tittar jag på Madonnas dokumentär på SVT som skildrar föräldralösa barn i Malawi, Afrika som förlorat sina syskon och föräldrar i AIDS. Många har sina åsikter om Madonna och att hon adopterat David och Mercy från just Malawi. Eftersom dessa två adoptioner skapat så mycket uppståndelse och negativ kritik ägnas tyvärr lite uppmärksamhet åt vad Madonna faktiskt gjort och fortsätter att göra för landet. Ikväll ges dock ett ypperligt tillfälle för alla skeptiker och fördomsfulla att få upp ögonen för människans (i det här fallet Madonnas) goda vilja. Om de är modiga nog att titta med ett öppet hjärta och ett öppet sinne vill säga..

Se dokumentären på SVT1 ikväll, kl. 21.50





www.iambecauseweare.com



Kommentarer
Postat av: tessa

Bra blogg du har! Ända jag ville lite påpeka var din design. Jag studerar bla. nätkommunikation och där får man lära sig hur man får nätsidor att se bra ut. Inte för att din sida inte ser bra ut, men om du vill ha tips meila mig gärna; [email protected]

^^ verkligen inge illa menat, din header är faktigst väldigt mysig!



Jättebra blogg och du värkar som en härlig tjej:)

2009-10-13 @ 21:39:05
Postat av: agnes

gullig blogg :)

2009-10-13 @ 21:40:55
URL: http://agnesjohannaisabelle.blogg.se/
Postat av: agnes

sv; hihi, hur är det med dig då?

2009-10-13 @ 21:56:19
URL: http://agnesjohannaisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0