Friday night bites †

Myskvällen är räddad.. Tredje avsnittet av Vampire Diaries finns tillgängligt på nätet nu, och avsnittet heter passande nog "Friday night bites". Grym serie, som jag tidigare påpekat. Lite trist bara att ♥the love birds♥ som hela serien kretsar kring (jämför med Bella och Edward i Twilight..) utgörs av Stefan och Elena. Inget ont om Elena, hon är SUPERHET! Men Stefan är allt annat än het, präktigare vampyr får man leta efter...
Jag kommer att vänta på en twist som resulterar i att Elena upptäcker att Stefans bror,"den elake" Damon, är så mycket hetare och mer spännande att hon därför väljer att dumpa Stefan.

Jag vet, jag kan vänta i en evighet på den vändningen...Vi snackar tv-produktion från USA. Där vinner ALDRIG the bad guy över the good guy. Inte i slutändan iallafall.



Damon, Elena & Stefan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0