Le Tour du Monde de Mouk

Mycket bokmässa den här helgen, jag vet:) Men det är ju så stort.. Kan verkligen rekommendera ALLA att göra ett besök där nästa år. Du behöver varken vara värsta bokslukaren eller kulturfilosofen för att få ut nånting på mässan. Visst, de finns också där, men det är det som är så roligt..det finns verkligen alla typer, och alla åldrar. Det finns något för alla:)

På Barntorget hittar jag alltid inspiration. I år fick "Moki" följa med mig hem. En charmig liten björn som bestämmer sig för att cykla jorden runt. Så otroligt fina färger och söta figurer! Med hjälp av Moki och hans vänner kanske jag kan finna gnistan igen och jobba vidare på mitt eget barnboksmaterial.


Moki besöker både Indien...                                                          ...och Japan på sin resa

Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

aaah den e riktigt fin =)

2009-09-27 @ 22:31:16
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0