16 månader

Den 13 december 2008 blev Blunder och jag officiellt ett par vilket innebär att det är vår månadsdag idag. 16 underbara månader har jag hittills delat med min älskling. Vet att jag sagt det förut, men det är inte klokt vad fort tiden går. Tänk att det är nästan ett och ett halvt år sedan jag trillade dit och drunknade i de där bruna ögonen. Aldrig någonsin har jag velat vända tillbaka. Trots att vi redan stött på en del hinder och motgångar vet jag att Blunder är "the one" och som den 16-åriga poeten i mig en gång skrev: Det är fel att förneka en kärlek så stor, som rymmer både själ och hjärta, där alla känslor gror. Inte för att jag riktigt förstod innebörden av det då, men tänk så rätt jag hade.

Jag skulle aldrig förneka Blunder eller mina känslor för honom.
Aldrig.


Tack för de fina blommorna Älskling
Ser framemot en mysig weekend med dig i Köpenhamn


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

Hej hej:D hur har din dag varit i dag då? Ätit någon mjukglass än?:D

2010-04-14 @ 21:01:56
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur ska man få en kille att bli så intresserad av än som möjligt.

är 15 år och denna kille är mina vänners kompis.

vi hjälsar om vi ses på stan och vi pratar på msn samt smsar lite då och då, ibland får jag en känsla av att han skulle vara litet intresserad, men ibland är han helt kall mot mig. han har ingen flickvän och inte tjej på g så vitt som jag vet.

hur ska jag göra för att få honom intresserad av mig?

snälla svara!

2010-04-16 @ 13:33:47
Postat av: Lucy

Sv: Jag har varit precis där du är. Man är intresserad av en kille och vet inte riktigt om han är intresserad tillbaka. Ibland verkar det så..ibland inte. Det är skitjobbigt! Och för att du ska få reda på hur han verkligen känner för dig så krävs det mod från din sida. Det är inte lätt, men bättre att få reda på om det kan bli något än att leva i ovisshet för att man aldrig vågade, eller hur?:) Du skriver att ni smsar och snackar på msn ibland. Varför inte kasta iväg en fråga om ni ska hänga en dag, bara du och han? Se en film, ta en glass i solen..ja vad som helst. Du skriver att du uppfattar honom som kall men det kan vara som han är blyg och lite nervös när han är omkring dig. Han kanske känner precis som du men vågar inte ta första steget. Det är tufft att vara den som tar första steget men det kommer att kännas så mycket bättre efteråt. Jag lovar! Det värsta som kan hända är att han svarar nej. Och isåfall vet du ju det och slipper lägga mer energi på honom:) Jag tror dock att det här kommer att gå jättebra och jag håller tummarna för dig! Skriv gärna och berätta hur det gick.



Lycka till!



Kram Lucy

2010-04-16 @ 14:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0