En del av mitt hjärta blev kvar i Torekov

Idag besökte vi Kerstin Wellbro igen för att hämta hem min tavla. Så fort jag sätter min fot i hennes ateljé får jag så mycket energi och inspiration, det är helt galet. Tänk att vara så begåvad, vilken lycka. Hennes konst är helt fantastisk. Jag blir så glad när jag är där, bara av att gå runt och titta. Som ett barn på julafton:) Köpte även ett vykort som jag också ramat in. Har inte riktigt bestämt mig hur och var i vardagsrummet mina hästar ska hänga än men kommer foto på det när jag tänkt klart. Vi passade på att andas in lite havsluft när vi var där. Så vackra omgivningar. Jag kände mig så positiv, hoppfull och fylld av energi när vi lämnade Torekov och på vägen tillbaka sa jag det till Blunder. Allting kommer att ordna sig och jag tror att vi har en underbar tid framför oss.
Jag tror verkligen det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0