Sisters are different flowers from the same garden

Det är så mycket kärlek i den här bilden. Så mycket liv. Känner du det? De tre mest strålande systrar. Jag blir nästan avundsjuk. Skulle också vilja vara en syster i den här trädgården ♥ Är dock guld värt att jag får hänga där ganska ofta ändå:) Och var har de senaste 20 åren tagit vägen? När jag lärde känna min Jovigirl var Therese bara en liten plutt som tultade omkring. Den sötaste plutt jag någonsin skådat och det vet hon. Och allra ljuvligaste Tina fick jag tålmodigt vänta med att hälsa på, då hon låg i mamma Susannes mage när det begav sig. Som jag diggar dessa brudar. Då, nu och för alltid!:)

Jenny Tina Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0