Liten har blivit stor

Idag firar vi Fröken C som fyllde sina 30 redan den 6 juli! Födelsedagsfesten äger rum idag och i idyllisk slottsmiljö ska vi äta och dricka gott och dansa hela natten lång! Och trots tidigare förutsägelser om regn så verkar det faktiskt som att solen kommer att visa sig ändå..underbart!:)

Fröken C och jag delar nästan ett helt liv tillsammans. Allting tog sin början någonstans kring 1983 i Helsingborgs Bronx (Närlunda). Där har jag mina rötter och där knöts våra band för första gången i förskolan. Jag överromantiserar vår relation om jag säger att vi varit oskiljaktiga sedan dess, för det är inte sant. Fröken C och jag fann varandra egentligen på riktigt när vi började lågstadiet och klass 1A. Tillsammans tog vi oss igenom grundskolan och även om våra vägar skiljdes åt när vi kom till gymnasiet så har vi alltid funnits där för varandra, och så kommer det alltid att vara. En tryggare vänskap får man leta efter.. (klicka här för mer om mig och Fröken C!)

Stort grattis till Dig min vän, nu är det fest!:)




Jag som lucia och Fröken C är tärna






Kommentarer
Postat av: Fröken C

Aww vad fint min vän :)Så roligt med foton från förr!! Svårt att förstå att vi faktiskt känt varandra så länge. Tack för igår!! Kram

2010-07-25 @ 19:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0