The End

Ok, äntligen. Efter 6 långa säsonger får vi ett slut på "Lost", den absolut mest lovande tv-serien under 00-talet. Tyvärr urartade den någonstans mellan säsong 2 och 3. Ändå, trots alla flippar och frågetecken har jag aldrig slutat titta. Varför? Förmodligen för att (den naiva?) drömmen om ett snyggt slut aldrig riktigt lämnat min hjärna och hjärta. Självklart har jag en orealistisk önskan om att alla mina frågor kommer att bli besvarade i det här sista avsnittet, en förhoppning om att en och annan rollfigur kommer att återförenas och leva happily ever after. Självklart kommer ingen av mina drömmar att slå in. Jag är övertygad om att jag kommer att bli besviken och förmodligen sitta med ännu fler frågetecken och icke ihopknytbara säckar när det här extra långa avsnittet är över. Men vet du, det gör inte så mycket. Jag är bara så lättad och glad över att äntligen få ett slut på det här eländet. Nu börjar det..

Har du sett sista avsnittet? Eller gav du kanske upp för längesen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0