Mot Göteborg

Så var det dags för Bokmässan i Göteborg igen! Tänk att det var ett år sedan vi var där sist, tiden flyger verkligen förbi när man tänker så. Imorgon är det jag, Blunder och Dancing Queen som sätter oss i bilen o drar till Göteborg för att frossa i FINKULTUR. Fast jag nöjer mig gott och väl med ett besök på Barntorget, lite pocketjakt och hoppas hoppas hoppas på ett signerat ex. av Louise Boije af Gennäs senaste! Vill så gärna få tacka Louise personligen för att hon berikade mitt tonårshjärta på 90-talet med sina romaner...Inte minst "Stjärnor utan svindel". Så mycket kärlek.

Förra året gick Blunder på autografjakt. Ska bli spännande att se om han orkar jaga kändisar även detta år;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0