My so-called life goes on

Och just när jag trodde att det var över. När jag sträcksett My so-called life under två dagar och två nätter (vilket har resulterat i väldigt trötta dagar på jobb kan jag tillägga) så hittar jag uppföljaren på bok på amazon.com! Trots att serien fick lysande recensioner och blev kultförklarad väldigt tidigt så gjordes det bara en säsong pga. dåliga tittarsiffror. Detta gör att man lämnas väldigt otillfredsställd med sista avsnittet. Man räknade ju med att det skulle göras en fortsättning. Och jag har googlat mig tokig pga. detta de senaste dagarna för jag har vägrat att acceptera ett så abrupt slut. Äntligen har jag hittat uppföljaren, på bok, av samma författare som skrev My so-called life.

My so-called life goes on. Så sant.


Kommentarer
Postat av: zwampe

Tittar in och önskar ett Gott Nytt År!

2011-12-31 @ 11:27:51
URL: http://zwampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0