Welcome to the bank robbery capital of America

Känner att jag har varken tid eller lust att blogga just nu. Tid kanske jag skulle kunna ta mig, men inspirationen är död för tillfället. Och så är tankarna på annat håll kanske. Bara fyra dagar kvar nu, sedan blir det sol och värme för vår del. Ett avbrott i vardagen är så välkommet just nu. Som vi ska njuta:)

Nu när jag är så tråkig och orden inte riktigt vill komma till mig så kan jag istället tipsa om en riktigt bra film som jag och Blunder såg igår. En minst sagt ruggig och smutsig historia som kryper in under huden. En del filmer lämnar verkligen avtryck efter sig. Har drömt mardrömmar hela natten och funderat så mycket kring den här filmen idag. Den släpper liksom inte taget om mig, eller tvärtom. Kan människor bryta mönster och förändras? Eller är arv och miljö, det sociala arvet, så djupt rotat att det inte går att ta sig ur? Är man alltid värd en andra chans oavsett grad av brott som begåtts? Ja ja, jag vet. Tunga frågor i gråzonens land.
Se The Town.


Kommentarer
Postat av: Visa for Uzbekistan

Smith, it is a great post thanks for posting it!

2013-03-15 @ 07:04:33
URL: http://travel-in-uzbekistan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0