Love Julian

Magkänslan har verkligen inte rätt alla gånger. Det blev vi varse idag:) Alla drömmar jag drömt. Alla drömmar som alla andra drömt. Allt har pekat på en liten tjej i min mage. Men icke! Därinne gömmer det sig en liten pojke ♥ Och trots att allt blev lite upp och ner i mitt huvud där för ett tag så känns det lika självklart som glasklart nu. Klart det är en kille. Kanske en liten Love eller en liten Julian. Kanske en Love Julian. Det får tiden utvisa. Det är inget som är helt säkert än.
Men ett som är säkert är att han är väldigt, väldigt, väldigt välkommen ♥
Och ja, första Cheap Monday tishan införskaffades sådär ca 15 minuter efter ultraljudsbesöket. Helt plötsligt fanns det ingen anledning att vänta längre:)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Bloglovin byte ?

2012-05-01 @ 00:20:48
URL: http://lilqueen-n.blogspot.se/
Postat av: lotta

Oj så kul med en liten kille. Jag bara längtar tills han kommer.Kramar till er båda.<3

2012-05-01 @ 13:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0