Vincent

Idag har marsvinshimlen fått den finaste ängeln av dem alla..

Jag kan inte skriva mer om det just nu för det gör alldeles för ont. Men när jag orkar och gråten har släppt taget om mig lite mer ska jag försöka sansa mig och berätta Vincents historia, och då menar jag inte berättelsen om hans insjuknande de senaste dagarna och fram till slutet, utan hela hans historia.
Från den dag för ungefär sex år sedan då jag köpte min första marsvinsbok och helt och fullt hade bestämt mig för att bli marsvinsmamma, till vårt första möte när Vincent var knappt 4 veckor gammal och fram tills nu.
Jag vill berätta men det går bara inte. Inte just idag;(











Kommentarer
Postat av: Carin

Vincent, vi saknar dig. Sov gott vårt hjärta.

2012-06-15 @ 22:08:41
Postat av: Jenny

Fina lilla Vincnt fick det bästa och mest kärleksfulla livet ett litet marsvin kan önska sig. Det är ett ledsamt men osjälviskt beslut ni fick ta igår...

2012-06-16 @ 10:38:04
Postat av: Johanna

Nej, lilla Vincent.. Massa kramar och kärlek

2012-06-17 @ 18:02:43
URL: http://aprillaprill.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0