Nya tag

Ok. Jag lovar att skärpa mig. Nästa vecka ska jag ta tag i bloggen igen. Love och jag har kört live nu på tu man hand ett par veckor utan Micke och det går än så länge riktigt bra. Rutinmönster börjar urskiljas och vi har än så länge en bebis som är väldigt lätt att läsa av. Love går att läsa som en öppen bok. Lik sin mamma där vill jag tro. Han är så himla go och har allt som oftast nära till skratt och busiga leenden under sin vakna tid. Jag är väldigt, väldigt kär<3

Men som sagt. Nästa vecka kör jag lite uppdateringar här igen. Har just nu ett inlägg på gång som handlar om något så skört som livet och döden. För den som orkar. Men mer om det sen!

Nu ska vi göra oss klara för veckans BVC-besök.

Puss!!


Kommentarer
Postat av: Gadden

Trevlig blogg du har!

2012-12-04 @ 18:59:36
URL: http://iamgadden.se
Postat av: Anonym

Sv: Gullig du är:) Tack!

Kram!

2012-12-04 @ 21:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0